pondělí 12. září 2011

Vyrůstat Geek: Billy Steele

Zajímavé novinky na URL:http://www.engadget.com/2011/09/12/growing-up-geek-billy-steele/:
Vítejte na Vyrůstat Geek , probíhající funkci, kde jsme se podívat se na naši mládež, a vyprávět příběhy o vyrůstání za podivína, že jsme. Dnes máme vlastní přispívající redaktor, Billy Steele .

Vidět, že elegantní mladý kolega právě tam? Člověk by ani nenapadlo, že někdo oblečený goofily jako dítě by vyrostl za tech blogger, teď byste? Je to pravda - a já jsem nikdy nenapadlo, že to buď - ale, jako bych přišel zjistit, že moje neortodoxní dětství pomáhají utvářet můj pitomec cit ve více směrech. Všechno to začíná s tím, že jsem byl zvýšen mých prarodičů, což bylo úžasné, ale většinou znamenalo, že jsem byl alespoň jeden rok za sebou na všechny aparáty populární. To také znamenalo, že jsem byl nucen držet se věci trochu déle, takže zatímco mí přátelé Sportin 'N64, já jsem byl ještě Rockin' Contra na NES (žádná hanba).

Dovolte mi, abych se o krok zpět za chvíli. Můj první expozice technologie jakékoli látky, byl vysoký kilometrový výkon, Atari na moje máma místo. Měla celou knihovnu her, ale jen dvě, které jsem se staral o Frogger a Grand Prix. O pár let později, když jsem získal, že kýžené OG Nintendo, přežil jsem na konstantní stravě Excitebike, základy zaveden a Tecmo Super Bowl. Poté, co hrál, dokud jsem neviděl rovně - při různých příležitostech jako základní kluk - jsem byl schopen řetězce dohromady několik neporažení sezóny s týmem amerického Dallas Cowboys. Já jsem se vzít na situaci fanouška Panthers, ale odbočit.

Pokračovat ve čtení Vyrůstat Geek: Billy Steele

Vyrůstat Geek: Billy Steele původně objevila na Engadget na po. 12.09.2011 16:05:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat tuto | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat