Hugh Pickens píše "The Guardian uvádí, že v Británii dvou největších nahrávacích společností, Sony a Universal, v plánu porazit hudební pirátství tím, že nové singly k dispozici pro prodej v den, kdy první hit rozhlasové a televizní vysílání doufat, že úsilí bude podporovat mladé lidi ke koupi písně, které mohou naslouchat, aby okamžitě spíše než kopírování z rozhlasového vysílání na internetu. písně používá pro příjem až šest týdnů airplay rádia před tím, než byl propuštěn k prodeji, praxe je známa jako 'setting up' rekord. 'To, co jsme hledali podle starého systému vyhledává skladby na Google nebo iTunes byly dva týdny před vrcholem se vlastně stali k dispozici ke koupi, což znamená, že veřejnost byla nudit - nebo již pirátských - nové singly, 'říká David Joseph Sony, která bude zahájena.' na vzduchu, na prodej 'politiky současně s Universal příští měsíc, se shodli, že starý přístup již není relevantní v době, kdy se podle mluvčí pro hudbu velké,' lidé chtějí okamžité uspokojení. '"
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat