úterý 6. září 2011

Seedcamp šňůry Nahoru Se svým největším týden, přestože

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/qy8eTVrFxfc/:
IMG_5062

Seedcamp týden , každoroční týdenní zasedání řídí nejstarší evropské tech spuštění urychlovače se odstartovala v Londýně, a vypadá to, že dosud největší. Zejména v tomto týdnu vidí změny ve způsobu Seedcamp působí v minulosti, což znamená jasné uptick v tom, jak evropské tech scéna je kapotáž.

Když Seedcamp začal v září 2007 - ve stejném týdnu TechCrunch Evropě zahájen - je financován šest z 20 společností, které rozbil.

Tento týden 16 z 20 Seedcamp společnostmi, které předkládají tento týden již obdrželi první Seedcamp investice. Seedcamp běžně investují € 50,000 (5-10%) jako standard, ale někdy méně investovat méně podílu, (i když tyto přesné podmínky zpravidla nejsou zveřejněny).

Kontrast s loňským rokem je to 13 společností má investice a nedošlo k další finanční prostředky.

Další změnou je, že v loňském roce zde byla soutěž všech týmů pro investice. V letošním roce čtyři zbývající, které neměly počáteční investice (z 20) bude rozhovor na konci týdne.

A na konci týdne, společností, které považuje Seedcamp a mentory, aby se mezi prvními třemi na všech 20 obdrží finanční odměnu, kterou lze použít jako součást "následný" kulatý. Vítěz dostane € 25.000, druhé místo dostane € 15.000, třetí místo získal € 10,000.

Konečně, nejsou tam žádné "nové" týmy Seedcamp tento týden. Všechny z nich se objevily na Mini dní Seedcamp již na akcích po celé Evropě. V minulosti, bylo vždy několik divokých karet - v tomto roce se jedná o "creme de la creme", chcete-li.

Nyní, po čtyřech letech byste, že bychom se začíná vidět nějaké výstupy mezi bývalými Seedcamp společností a nový ekosystém vývoj kolem něj. Ale jen Mobclix byl v loňském roce získal za údajný $ 50m - docela dobrý "evropského" exit.

Zatím mnoho bývalých Seedcamp společnosti stále pokračují, i když východy jsou, jak jsem výše bod, tenké na zemi.

Je však třeba se obávat. Jako investor Seedcamp mi řekl, že včera "bychom mohli vidět exit brzy tvoří bývalý Seedcamp firem, ale my jsme uvolněnější o tom. Byli bychom raději, kdyby tyto společnosti vybudovat na místě, kde se mohou srazit ji z parku. "Domnívám se, že je správné se na to. Je to neobvyklé pro firmy vidět likvidity události v tomto krátkém časovém období, a je lepší se zaměřit na ukončení stejně.

Navíc trend mezi podniky si vybral tento rok jsou směsicí evoluce na stávající obchodní modely a narušení tradičních průmyslových odvětví.

Tak tedy, GrabCad se zaměřuje na tradiční odvětví strojírenství. Farmeon je o zaměření zemědělství. Vox.io je o vývoji třetí generace telefonie - dostanete obrázek.

Ale budu prozkoumávat začínající vybrané v samostatném po krátké době.

(Viz výše, Seedcamp Carlos Eduardo Espinal, Saul Klein, Reshma Sohoni)


Žádné komentáře:

Okomentovat