úterý 6. září 2011

Microsoft povrch Garáž: Běh na odboru rozvoje týmu, s pizzu a pivo

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/dWezQvlRNk0/:
dots1

Přesto, že je jediný spisovatel TechCrunch v Seattlu, nechci dostat do společnosti Microsoft skoro stejně, jako by se dalo očekávat. Faktem je, že je na druhé straně velké jezero a dostat se tam obvykle zahrnuje velký provoz. Ale když jsem si pozvat jako já nedávno, připojit se k jakési neoficiální povrchu klubu vývojářů na zasedání, je těžké říct ne. Příslib volného pizza nemá nic společného s mým nadšením. Mám rád povrchu.

Tak se stalo, že jsem se připojit ke skupině vývojářů z celého Microsoft Jak se spitballed nápadů, nových projektů ve srovnání, a vyvinul nové funkce, jak jsem se díval. Neměli zahájit mě do tajů zařízení nebo nadávat mi tajemství ohledně plánů na ovládnutí světa, ale já jsem se podívat na nějaké cool nový povrch aplikace a přispět k rozvoji nových funkcí. Také oni měli Alaskan Amber.

Přijel jsem na webu areálu (jeden z nich, tak jako tak), asi 6, a po bloudění marně na krátkou dobu (firemní navigaci architektura není moje silná stránka), já jsem byl zajat a odváděny do konferenční místnosti, kde asi tucet lidí, nebo tak byly uspořádány kolem stolů, jako by pro týdenní setkání. Po nějaké úvody, byl vysvětlen účel této tajné společnosti.

Ukazuje se, že někteří lidé opravdu jen rádi pracují s povrchem. A to natolik, že se nemohou nabažit v pracovní době! Tak toto opakované události byla vytvořena, se pizza a občerstvení, aby to za čas navíc je dát dovnitř tam byli lidé ze hry, Windows, Kinect, marketing, skutečný průřez života společnosti Microsoft.

Byl jsem pak dostal krátkou cestu po některé věci, které lidé ve skupině vyvinula ve svém volném čase, z velké části sami. Jednoduchý, ale univerzální prezentační brožuru aplikace, druh kávy tabulky bezpapírové, mluvil na povrch jeho tragicky obchodních pouze Dostupnost:

Ale jeden developer, jako jsem já, fanoušek "shmups," složil základní, ale nadějný střelec pomocí reálných známky k ovládání lodi. Možná si ještě vzpomínáte nějaký čas zpátky, kdy jsme se šli podívat Dungeons and Dragons hru na povrch, doplněný figurky, kouzla a kobolds. Jak můžete vidět níže a na začátku tohoto článku, tato hra je trochu frenetický.

Tečky vycházet z různých míst a je vaším úkolem navigovat je. Budete pohybovat po lodi, místo je místo, kam chcete střílet, a tak dále. Po fyzické položky hrát pomáhá řešit nedostatek citlivost, která občas dělá dotykový hry tak neuspokojuje.

Naposledy byl zajímavou fúzi dvou inovativních produktů společnosti Microsoft: povrch a Kinect. Jedná se o jakési "ranní briefing" APP, který je určen ke spuštění na vašem obývacím pokoji nečinnosti TV, které lze představit může jednoho dne mít dotykový panel a hloubku snímání kamery zabudované Dnes to bylo ve svislé poloze Povrch 2.0 a akcie Kinect:

Vždy uvidíte lidi v souboru filmů v budoucnu mluvit do jejich počítačů, ovládání je s gestem, a tak dále. Jedná se o drobný pokus o něco takového, že by lidé skutečně využívají. Když jste na dálku, se zobrazí ve velkém granularity info, jako je počasí, nadcházející události, a tak dále. Můžete říci "mail" a bude to přepnout na e-mail, nebo "Kalendář středu" a bude to přepnout na to. A když se přiblížíte, vnímá své blízkosti s Kinect a přepne do režimu s dotykovou obrazovkou, kde můžete t

Žádné komentáře:

Okomentovat