úterý 6. září 2011

Proč kolegové fyzici si myslí, že ví všechno (a proč jsou špatné)

Zajímavé novinky na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/FOrU2ar3toY/why-my-fellow-physicists-think-they-know-everything-and-why-theyre-wrong.ars:

Na tomto prodlouženém víkendu Labor Day v USA, přinášíme sadu názor kusů z různých Ars spisovatelů, a my bychom rádi, že jste se připojit ke konverzaci v komentářích.

Jednou z nejdůležitějších věcí, které jsem se naučil ve své době psaní pro Ars Technica je, jak málo vím. Podívejte se na moje záda katalog povídek a zjistíte, že většina mých článků jsou kombinace kvantové mechaniky a optiky. Tu a tam jsem se pustit do plný území kosmologie, vědy o materiálech a klimatologie. Ještě vzácněji jsem hlavu do volné přírody a napsat něco o tom, medicíny a biologie.

Já jen někdy psát tyto články, pokud dokumenty, na nichž jsou založeny, jsou psány jasně, chci být přiměřeně jista, že jsem úplně rozbité výzkumu. Přesto, pokud si nechte být spláchnut intertubes, zjistíte, fyziků a inženýrů, jako jsem já vykládal na témata, která jsou daleko mimo jejich oboru. Tito lidé jsou často tak špatně, špatně, že je těžké vědět, kde začít v jakémkoli argument proti nim.

Připadá mi to docela frustrující, protože ty jsou prý inteligentní lidé. Tak co se to s námi fyziky?

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat