úterý 6. září 2011

The New York Times David Carr je špatné O TechCrunch, ale není to jeho chyba

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1lxSmD2OExU/:
800px-Nytimes_hq

Tam by mělo být slovo pro op-ed, který je natolik nejednoznačné, že všechny strany jsou schopny použít na podporu svých tvrzení. "Selhání" Možná.

Když jsem psal svůj příspěvek kritizovat Tim Armstrong a Mike Arrington a nakládání s nimi na trh CrunchFund, jsem myslel, že se můj názor zcela jasné. Můj názor je, že, zatímco tam byl žádný návrh, že by psal TechCrunch výhodné úvodníku CrunchFund firem, tam by ještě poškozuje vnímání k opačný.

Ale pak, v dnešní New York Times David Carr (žádný vztah), napsal článek nazvaný " Blogger Tech Kdo Skoky přes čáru ", v němž obvinil Mike různých porušení etických zásad, a pak mě citoval takto ...

"Jeden z nejostřejších kritik tohoto spojování přišel z Paul Carr, kdo se stane psát na TechCrunch (a žádný vztah ke mně). On savaged Pan Armstrong na tápání oznámení a obětování TechCrunch redakční důvěryhodnost, a řekl, že se bál, že "investoři získají vliv, jak se CrunchFund podporovaný společností, na které se vztahuje na TechCrunch. '"

Ne, ne Ne

Mám obrovskou úctu k David Carr. Je to jeden z dobrých kluků v kritice médií a 9,5 krát z 10, dostane to správně. To nebyl jeden z těch časů. Tady je to, co jsem vlastně napsal v příspěvku ...

"Investorů fondu vědí, že to na dobrou věc - tím, že investice do" CrunchFund "se dostanou do alespoň na zádech na reputaci TechCrunch se dostat řešení-flow. V nejlepším případě, pokud se ukáže, my jsme je eticky vadné, jak naši kritici by si rádi myslí, budou tito investoři získat vliv, jak se CrunchFund podporovaný společností, na které se vztahuje na TechCrunch. "

Klíčové fráze, že bylo "Pokud se ukáže, my jsme je eticky vadné, jak naši kritici by si myslet". Můj návrh je samozřejmě v tom, že nejsme. Ale jen v případě, že nebylo jasné, jak jsem později přidal ...

"Opět TechCrunch spisovatelů, kteří se na fondu, a Mike byl vždy nejdůležitější společností je to nejblíže. Ale důležité je, že tam je vnímání rizika v ne brát peníze z fondu. A je tu představa, že při investici fondu bude mít za následek pozitivní pokrytí. Skutečnost, že ani není pravda, není místo. "

Ve skutečnosti, tam bylo spoustu dalších chyb v kusové Carr, včetně popisuje Robert Scoble jako VC a pomocí nesprávná data znamenat, že Mike doporučuje TechCrunch spisovatelé připojit společnosti, v níž by investoval bez uvedení skutečností. Pro většinu dnešních, Mike a ti, kteří ho podporují, však bylo náročné opravy - i oni by mohli.

Zvláště, Mike je potěší v ironii New York Times spisovatele útočící TechCrunch na nedostatek informací, pokud se týká doby pravidelně Boston Red Sox bez uvedení, že minoritní podíl v týmu . Jeden by mohl také poznamenat, že časy a Huffington Post Media Group (reprezentovaným Bill Keller a Arianna Huffington) byly ve válce za etiky měsíců.

Hlavní tvrzení v kusu Carr je - že Mike chová neeticky, pokud jde o zveřejňování informací - je byt špatně

Žádné komentáře:

Okomentovat