Podíváme-li se otočit sebe (nebo show) do hvězdy YouTube, ale nevíte, kde začít? YouTube se snaží pomoci - video portál zahájila komplexní průvodce naznačí, jak by měl být obsah výrobců blíží platformy a jaké funkce mohou využít. 70 Page Příručka má přiléhavý název: Tvůrce scénáře .
Nový dokument byl projednán dnes v VidCon konferenci v Los Angeles, a je součástí širšího cíle YouTube na pomoc tvůrcům vytvářet vysoce kvalitní obsah (YouTube je nedávná akvizice Další nových sítí je hnací silou této mise).
Samozřejmě, že YouTube je rychle vyjasnit, že i když by to mělo být užitečným vodítkem, není nic, co je zaručeno. Je to opravdu jen o promyšlený soubor osvědčených postupů - pokud obsah není k ničemu, optimalizace prvních pět sekund je vaše video nebude moc pomoci. Z první stránky:
Scénáře tvůrce není soubor pravidel nebo zaručených "triky", jak získat více pohledů. Místo toho, to představuje osvědčené postupy, tipy pro optimalizaci, a navrhl strategii pro budování a zapojení publika na YouTube. "
Dokument je pádný 70 stran dlouho, ale není tak skličující jak si myslíš, že. YouTube má zlomené všech svých miniguides do tří sekcí: Programování a Výroba, vydávání a optimalizace, Společenství a sociálních médií. A každý tip v sekci dává na první pohled přehled o tom, jak dlouho to bude trvat realizovat (z nich jsou jednoduché pět minut, ty těžší den nebo více), které metriky tip bude mít vliv, a kolik Tvůrci účinek obsah by měl očekávat.
Některá z témat bude zřejmé TechCrunch čtenáři (použijte Facebook a Twitter hodně!), Ale je nepravděpodobné, že byste už víte všechno, co tam je. Sekce naznačí, jak metadata videa může ovlivnit vaše hodnocení výsledků vyhledávání je zvláště užitečná - a tam je kontrolní seznam na konci se můžete projít po každém nahrání videa.
Všimněte si, že když je tu celá sekce věnovaná náhledy optimalizace, nic tam o používání ženské štěpení jako miniatury fotografií, které se zdá být překvapivě populární strategie na místě.
Žádné komentáře:
Okomentovat