To je to, co Max Schaefer, generální ředitel Runic Games, mi říká, že znovu a znovu během mého náhledu pochodní 2: "jsme malý tým, my jen můžeme udělat jednu věc najednou. My" To je odpověď, když jsem se zeptat na Xbox 360 verzi připravované hry nebo možná IPAD verzi hry-vyhlídky jsou to zajímá jsem měl možnost vyzkoušet mnoho z aktualizace a nové kousky obsah hru, a já jsem už v lásce.
Přesto nejsou oni opouštějí peníze na stůl? Proč ne zvětšit velikost firmy? "Přišli jsme z velkých společností," Schaefer mi řekl, popisující tým, který vytváří Torchlight 2. Proč nechat něco velkého vytvořit něco, co jste vášnivý, jen aby to klínem? Schaefar zdála být větší než pohodlnější zůstat malý, vytváří jednu věc najednou. Tady je to, co je nového ve hře, a proč byste měli být vzrušený.
Žádné komentáře:
Okomentovat