pondělí 14. února 2011

HP 'Všichni On' ad jde do Grammy, příčiny celostátní slepá

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2011/02/13/hps-everybody-on-ad-goes-to-the-grammys-causes-nationwide-cr/:

HP nám řekl, sledovat na speciální novou kampaň během Grammy, tak sledujte jsme - jen aby zjistil, tento obchodní a občas na-stádium kuplířství z HP TouchPad. Ta je standardní obchodní praxe, být jistý, ale první? No, slova (téměř) únikové nás. Vy opravdu musíte dívat na to pro sebe, ale jen si představte porážet klasických Lou Reeda (i když daleko, daleko nadužíváno) "Walk On The divoké straně", kde příběhy o dopingu a přes obvaz byly nahrazeny příběhy ... Tweeting. A kopání. A další opravdu banální věci. Kinematografie a obecné poselství o komerční spot je vlastně dál, ale to všechno dostane rozdrcen pod váhou tohoto špatného hudebního rozhodnutí. HP hráli stejné video na akci ve středu, ale trochu přece víme, že to bude kick-off společnosti marketing nápor.

Jsme upřímně zaskočen tím, jak vypnout klíčem (bez slovní hříčka určena) je to reklama. Člověk by si po všech těch špatných tisku Palm dostal na své předchozí velké reklamní kampaně (a dokonce i poté, co některé ne-tak-jemný poradenství ), lidé na starosti by si rozmyslet, co to potenciálně polarizující. Nebudeme lhát - my jsme zklamaní. Jak HP / Palm, a Lou Reed. Všechny z vás ... zpět k rýsovacím prkně.

Podívejte se na světlé straně, i když - alespoň máte o šest měsíců na to mytí mozků lidí.

HP 'Všichni On' ad jde do Grammy, příčiny celostátní slepá původně objevila na Engadget na ne. 13 únor 2011 21:03:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat