Není to běžný jak daleký jak říkat, že Motorola (nebo jeho reklamní agentura) bezostyšně udeřil jeho nápad, ale LA-filmař Mike Sarrow si myslí, že společnosti nedávné Super Bowl reklamy nese několik příliš mnoho podobností s jedním z jeho krátkých filmů jednoduše uklouzlo se bez komentáře. , Že film, "Do Not Disconnect" byl natočen již v roce 2009 (a nakupovala kolem za pár let před), a zahrnuje svět plný "drones" na sobě bílé sluchátka, kteří nehledí na skutečný svět kolem nich a neschopné lidského interakce. Nyní, že samo o sobě samozřejmě není z nejoriginálnějších myšlenek, ale Sarrow konstatuje, že existuje několik "stávkující" podobnosti za obecný koncept mezi reklamou a jeho krátký film, a to zejména pokud jde o konec (který jsme nezkazí pro vás zde). Oproti tomu, co byste si mohli myslet, ale Sparrow se nepožaduje náhradu od společnosti Motorola (nebo dokonce přiznání), on jen chce, aby lidé viděli jeho filmu a doplňte svůj vlastní názor. Posuďte sami po přestávce.
Filmař říká Motorola Super Bowl reklamy nese některé nápadné podobnosti jeho krátký film původně objevila na Engadget na po. 14 únor 2011 13:54:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .
Permalink | | Poslat | Komentáře
Žádné komentáře:
Okomentovat