pondělí 14. února 2011

E-Book Úvěry obstojí firmy mongering

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zAAAF3kTaBM/E-Book-Lending-Stands-Up-To-Corporate-Mongering:
phmadore píše "Vydavatelství výhledu se mluví dnes o vzestup e-půjčování knih, které by se dalo doufat, povede ke zvýšení výslechu přesně, jak daleko něčí digitální práva prodloužit. Ačkoli články jsou většinou mluví o povolených úvěrových programů prostřednictvím Kindle a kout ('mechanici jsou jednoduché: ebook majitelé se zaregistrovat a seznam knih, které chtějí umožnit ostatním půjčit Když někdo půjčuje jeden z ebooks máte uvedeny, získáte kredit Kredity lze zakoupit také pro tak málo.. jak 1,99 dolarů z eBook Fling '), musíme se ptát sami sebe, proč jsme najednou platit vydavateli více za méně peněz. V případě, iBooky, nemůžete ani převést své knihy do jiného zařízení, natož jiný uživatel, ale pak alespoň Ceny jsou poněkud kontrolovány V případě míst, jako BooksOnBoard, máš směšně Out-of-kontroly cen se výrazně snížily náklady na dodání Není to úplně špatný, Nechápejte mě špatně,.. Kobo nabízí konkurenční ceny, které nikdy opustit mě pocit, ošizen nebo přilepená s nižší produktu Přesto, nemůžu si pomoct, ale myslím:. správa digitálních práv, zda-li jsou moje práva jako spotřebitele, a kdo je jejich řízení by mi nevadilo prodej!? práva zpět na vydavatele nebo úložiště pro in-store úvěru;. Také bych neměl být strašně vadilo, kdyby se v přiměřené odříznout prodej výrobku na někoho jiného, co jsem se to nebude líbit, je-li, že nikdy nedovolí nebo pokračovat, aby to pro mě nemožné prodat to, co je právem moje. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat