sobota 1. října 2011

Zeptejte se Slashdot: důvěryhodné proxy služby?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/x8vtaHMmCwY/Ask-Slashdot-Trustworthy-Proxy-Services:
gusoline píše: "Jelikož jsem dnes žijí v Brazílii (původně z USA), hledám spolehlivé, důvěryhodné proxy služby, které mohu použít jak pro přístup ke službám jsem používal delší dobu (Pandora, Netflix, atd. .) a služby, chci vyzkoušet (Spotify). Vzhledem k tomu, že nejsem hledat nelegální stahování nebo skrýt, co dělám, jsem méně o anonymitu, než jsem o regionu omezení, spolehlivost, latence, a zabezpečení hesel a jejich provozu přes síť. Já jsem OK platit za služby, které poskytují to, co chci (včetně Proxy služba sama o sobě). Jakékoli návrhy z davu Slashdot? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat