The9 , značná kótované na burze Nasdaq čínská hra vydavatel a vývojář, dělal docela málo investic na trhu her v USA za poslední rok. ( odráží, jak se zdá, rostoucí asijské zájem amerických společností, a to zejména hraní her .) V rámci mezinárodní strategie, The9 je plně parou vpřed k vytvoření lepších způsobů, jak pro mezinárodní herní společnosti a vývojáři dělat přepady do čínských mobilních a společenských her trzích, které byly tradičně obtížné oblasti, pro non-čínské vývojářům přístup k efektivní (a se ziskem).
V květnu, The9 spojil s Intel a Time Warner , aby výši 23 milionů dolarů investic do CrowdStar , například. Počátkem letošního roku, ale také vytvořil výši 100 milionů dolarů fondu (tzv. Fund9), aby se zaměřily na investice do čínských herních společností, stejně jako v zámoří.
Ve stejné době, The9 také oznámila, 5-leté licenční smlouvy s Aurora Feint, aby mohl využít společnosti OpenFeint mobilní sociální sítě herní software (která působí na obou informačních povinností a Android) v Číně.
Krátce poté se společnost začala používat 100 milionů dolarů do fondu , ve spolupráci s OpenFeint, aby výběr hry z mezinárodních developerů Android na čínském trhu.
Dnes, The9 přidává zbývající část, opět s využitím jeho OpenFeint licenční smlouvu a značná herní fond - ale tentokrát s IOS. Společnost dnes oznámila, že uvolňuje IOS Software Development Kit (SDK) pro svou mobilní herní platformy a sociální, tzv. Game Zone The9 (což je, samozřejmě, Powered by OpenFeint). Toto je důležité z toho důvodu, že Game Zone v iOS umožňuje mezinárodní vývojářům "provádět sociální funkce v online a mobilní hry", které jsou šité na míru "800 milionů silná čínská herní trh," řekl The9 viceprezident Mobile Business Chris Shen.
Pokud jde o vstup na trh mobilních her v Číně, jsou Spojené státy a mezinárodní vývojáři se setkal s řadou překážek, včetně lokalizace požadavků a fragmentace. Ve srovnání s tím Spojených států a západního světa, řekl Shen, aplikace na trhu v Číně je složité, protože existuje více než 100 obchodech v provozu aplikace, a každý z velkých čínských OEM spolu s mnoha třetími stranami se snaží vstoupit na trhu. Takže je tu otázka přístupu k těmto mnoha aplikací obchodů zajistit rozsáhlé distribuce, lokalizace zahraničních aplikací pro čínský trh, výdělků, že konkrétní trh, a tak dále.
Výhodou pak na platformě The9 a SDK je, že firma již spolupracuje s více než 30 z největších čínských obchodů aplikace (což je podle týmu tvoří zhruba 90 procent země aplikace), včetně aplikace obchodů zahájila tři hlavní čínské telekomunikačním operátorům.
Takže pomocí the9 Game Zone v IOS, je mobilní herní vývojáři přepracovat své samostatné mobilní hry na interaktivní, společenské hry optimalizované pro čínský trh. A brzy budou vývojáři také možnost cross-podporovat jejich hry na těch 30 cca obchody, zpeněžit s virtuální zboží a měny, využijte zobrazení reklamy, atd.
The9 opravdu snaží poskytovat mezinárodní vývojáře, kteří chtějí přístup čínské publikum pod jednou střechou solut
Žádné komentáře:
Okomentovat