pondělí 29. srpna 2011

Funkce: postupy: Spuštění nové aplikace Media Center software na původní Apple TV

Zajímavé novinky na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/rDHrK8uJ6mE/how-to-put-boxee-or-xbmc-on-your-original-apple-tv.ars:

Pro mě, získávání nových gadgetů je bolestně snadné, vykládání starých je obtížnější. O předvídatelný důsledek: šatna, garáž, sklep plný nebo stárnutí, ale ne zcela zastaralé technologie. Jako Ars Reader, můžete si pravděpodobně týkat.

Nedávno jsem narazil na svůj první generace Apple TV během spelunking výpravu do hlubin svého šatníku vnitra. Po upgradu na druhé generace Apple TV v loňském roce, jsem vlastně zapomněl na staré tam byl. Znovuobjevení vzbudil mou zvědavost. I když jsem se dlouho vyhýbá plnění jailbreaks na své produkty Apple, starý Apple TV mi dal šanci zjistit, co jiného bych mohl dívat na tu věc vedle iTunes obsah.

Můžete totiž sledovat všechny možné další obsah starý Apple TV, pokud jste ochotni do toho pustili. Dva nejpopulárnější software rozhraní verze Boxee a verze XBMC, a to jak určené pro původní Apple TV. Zde vám nabízím kroniku své vlastní zkušenosti nastavení obou těchto řešení, a ukázat vám, jak udělat to samé.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat