úterý 31. května 2011

Zeptejte se Slashdot: Nejlepší Certifikace dostat?

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7aTO2GRjPO4/Ask-Slashdot-Best-Certifications-To-Get:
Hardhead_7 píše: "Naše nedávné diskusi o tom, jak moc jsou vaše míry stojí za mě přemýšlet. Pracoval jsem v oblasti IT již několik let, ale nemám nic jiného než své jméno + certifikát a dodavatele specifické vzdělávání (např. Dell odpočtu). Teď hledám pohybovat se v oblasti IT, a já chci některé věci na můj životopis prokázat u budoucích zaměstnavatelů, že vím, co dělám, natolik, že jsem se může dostat do dveří na pohovor Takže moje otázka na Slashdot, je toto:. Jaké certifikáty jsou nejcennější a vyhledávaný Co udělá dojem potenciálních zaměstnavatelů a musí být s největší pravděpodobností pomůže zemi slušnou práci pro někoho, kdo nemá titul, ale ví? jak řešit a může dělat trochu programování v případě potřeby? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat