úterý 31. května 2011

Seniory Podšívka Až potřeb Fukushima

Zajímavé novinky na url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Qjv5COLsBJ8/Senior-Citizens-Lining-Up-to-Tackle-Fukushima:
Někteří mají ve srovnání s nimi kamikadze, ale více než 200 starších dobrovolníků, kteří chtějí uklidit moc Fukushima stanice říkají, že jsou zrovna praktické. 72-rok-starý vysloužilý inženýr Yasuteru Yamada říká:.. "Já jsem 72 a jsem v průměru pravděpodobně 13 až 15 roky odešel žít i kdyby mi vystaveni záření, mohou rakovinu trvat 20 nebo 30 let nebo déle rozvíjet proto nás starší mají menší šanci dostat rakovinu. " Zatím vláda váhá nechat dobrovolníků do elektrárny, ale Yamada a jiní byli lobbingu pro nárok na podporu v uklidit. On říká:.. "V tuto chvíli mohu říci, že jsem mluvil s mnoha klíčových vládních a TEPCO lidí, ale je mi líto, nemohu říci nic víc v této chvíli je na cestě, ale je to velmi, velmi citlivé problém politicky. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat