čtvrtek 27. ledna 2011

Vzestup a pád grafického Dobrodružné hry

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/2RLMY0hrSMk/The-Rise-and-Fall-of-Graphic-Adventure-Games:
Opposable Thumbs blog má detailní retrospektivní o téměř tři desetiletí historie v grafickém dobrodružného žánru. Zatímco tento typ hry klesl z laskavosti v nedávné době, mnoho klasických titulů z nesmazatelné stopy na vzpomínky a preference celou generaci hráčů. Pokud jste hráli videohry v 80. a 90. let, budete pravděpodobně vidět něco, co znáte. Citovat: "V jeho někdy-turbulentní třicet-letou historií, grafika-dobrodružný žánr řídil zavádění technologií, jel jak na hřeben a koryto grafické a zvukové vlny, se dotkl životů miliónů lidí, a tvarované vzestupu ( a, v některých případech, pád) několik velký-jmenovat lidí a firem v herním průmyslu. Je to žánr, který často byl brzdí jeho vlastní ostrovní, trpí neochoty přizpůsobit se měnícím se tržním podmínkám nebo k dalšímu úsilí Hranice interaktivity. Dobrodružné hry jistě tyto věci, ale úsilí o skutečně inovovat Zdálo se, že vrcholu v polovině 90. let-, před rychle odpadávat-jen s několika málo výjimkami. zlepšení osudy vývojářů dobrodružná hra, v posledních letech může alespoň zčásti souviset s jejich úsilí inovovat-Telltale s epizodickou strukturu, Quantic Dream s novým řídicím systémem (pro lepší nebo horší), a japonské vývojáře, jako ace s Nintendo DS tituly, které zavádějí prvky z vizuálního románů.

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat