Anonymní čtenář píše "Game designér a všichni-kolem zajímavá osoba Jane Mcgonigal právě vydal knihu argumentovat, že hraní her bude pomáhat řešit naléhavé problémy reálného světa. Chcete-li označit publikace, Discover Magazine Q & A s Mcgonigal na několik témat, jako například:?, kolik her je příliš mnoho 'tam byl opravdu významný studie, které dokumentovaly 1.100 vojáků za rok, a podíval se na tom, jak trávili svůj volný čas s věcmi, které za mechanismy zvládání-pomocí Facebooku, poslech hudby, čtení, při práci venku nebo hraní videoher. Oni to souvisí s výskytem posttraumatické stresové poruchy (PTSD), deprese, pokusy o sebevraždu, a domácí násilí. zjistil, že velmi široký prostor, který se nejvíce psychologicky chráněných osob měl- za nejnižší cenu na některý z těchto negativních zkušeností-byli lidé, kteří byli hraní videoher 3 - 4 hodiny denně. ... To bylo fascinující-to bylo výhodnější, než cokoliv, ale zpracování 7 hodin denně. ' Ona také mluví o tom, jak vztahy kované ve hře může změnit svět, a které světových problémů je přesně ona se snaží řešit prostřednictvím hry. (Tip: myslet ve velkém.) "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat