čtvrtek 27. ledna 2011

Vyrůstat Geek: Tim Stevens

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2011/01/27/growing-up-geek-tim-stevens/:
Vyrůstat Geek: Tim Stevens
Ani jsem opravdu rád, Superman, kdy bylo přijato, že obrázek. Myslím, že jsem byl tři nebo čtyři a dobře na mé cestě k bytí tuk dítě. Myslím, že určitě, filmy byly šéf, a Christopher Reeve byl muž - všechny zdvořilý a všichni-mocný - ale nevěděl jsem, Kal-El z cukrové třtiny. Líbilo se mi jeho kostým, i když, a samozřejmě jsem věděl, že on byl super silný a mohl létat.

Byl jsem samozřejmě super silný taky. Stačí se podívat na mě hefting, že obrovské množství listí úplně sám! Myslel jsem, že bych mohl letět taky. Podle rodinné legendy Stevens jsem se pokusil vyskočit z druhého příběhu okna v těchto velmi Underoos. Naštěstí jsem se rozhodl pořádně dlouhý běh start a moje sestra, o dva roky starší, než jsem chytil mě vrhl do dobrodružství, které konkrétní.

Pokračovat ve čtení Vyrůstat Geek: Tim Stevens

Vyrůstat Geek: Tim Stevens původně objevila na Engadget na čt. 27 leden 2011 12:29:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat