Anonymní čtenář píše se zprávou o výzkumu v oblasti přírodovědné gramotnosti žáků školy biologie. Dřívější studie zjistily, že studenti tendenci "spoléhat na hlavně neformální argumentace pochází z jejich osobních zkušeností," tak výzkumníci odvozen nový učební rámec, který výslovně učil zásady-založená úvaha. Zatímco počet studentů, kteří používají tuto metodu se zvýší, více než polovina pokračovala používat neformální úvahy, které říkají vědci poukazují na chybu ve způsobu, jakým se vyučuje biologii (PDF). "Většina vysokou školu-úroveň výuky Studenti se seznámí s příběhy o komplikované detaily klíčových procesů (např. buněčné dýchání), ale není výslovně podpoří využívání klíčových zásad a spojte se těchto procesů. Proto, studenti jsou pochopitelně zabývá memorovat detaily procesů bez zaměřením na principy, které řídí a připojte procesů. ... V důsledku toho se mohou studenti opustit úvodní kurz biologie se schopností recitovat reakcí v cyklu Calvina, ale stále věří, že rostliny získávají většinu své hmoty z půdy spíše než z atmosféry, že rostliny fotosyntéze, ale ne dýchání, nebo že množství rozkládající se organismus především návrat k půdě. "
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat