pátek 7. ledna 2011

4G Shocker! Studie zjistila, co spotřebitelé chtějí oni nechápou

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2011/01/07/4g-shocker-study-finds-consumers-want-what-they-fail-to-underst/:
Jsme určitě viděli náš spravedlivý podíl 4G zařízení v Las Vegas ne. (dobře, kongresového centra) v tomto roce, ale jak jste si mohl myslet, nedávná studie zjistila, že zvýšené povědomí nemusí nutně rovnat zvýšení porozumění. Jak Nielsen Company nedávno objevil, většina (54 procent) zákazníků, kteří vědí nebo péče o 4G bylo spoléhání se na staré Mezinárodní telekomunikační unie definice mobilních datových rychlostí přes 100 Mb / s, i když dopravci druh byl tvořících jejich vlastní pravidla (například T-Mobile a AT & T voláte své HSPA + sítí 4G). A co si o velké procento lidí, kteří si myslí, že 4G nějak vztahuje k iPhone 4? Že něčí trvalou hlava-škrabadle. Ale nakonec, studie zjistila, že nic z toho opravdu důležité: téměř tři z deseti spotřebitelů se chystají koupit 4G zařízení v průběhu příštích dvanácti měsíců. A \, že to, co je skutečně důležité, ne?

4G Shocker! Studie zjistila, co spotřebitelé chtějí oni nedokážou pochopit, původně objevila na Engadget na Pá. 07.01.2011 10:29:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink | zdroje Nielsen Company | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat