středa 26. ledna 2011

Volkswagen XL1 koncept plug-in hybrid diesel má 313MPG palivové účinnosti, sporné estetiky

Zajímavé novinky pohlížet http://www.engadget.com/2011/01/25/volkswagens-xl1-concept-plug-in-diesel-hybrid-has-313mpg-fuel-e/:
Vodě se stanoví dálnice by mohla být asi dostat mnohem efektivnější. Volkswagen má carted své nově aktualizované Super efektivní koncept vozu, teď říkal XL1, které - po velké fuzzy matematiky , jsme si jisti - je dimenzováno na 313MPG paliva a produkuje jen 24 gramů CO2 na kilometr . K dispozici je elektrický motor a diesel TDI motorů dělat všechny bzučení a řvoucí zvuky uvnitř, zatímco celkový design těla je zaměřena na to, aby auto co nejlehčí a co aerodynamický jak je to možné. Volkswagen dosáhl 795 kg pohotovostní hmotnosti pomocí uhlíkových vláken, hořčík, keramiky, hliníku a oholit se případný přebytek tělnatost z XL1, zatímco vítr-tunel testování a optimalizace mají za následek spíše exemplární 0,186 součinitel odporu vzduchu. To je vzácné vidět tyto atributy na cokoliv mimo supersport království, ale pak je tu důvod, proč tento PHEV je stále pouze koncept. FOF.

Pokračovat ve čtení Volkswagen XL1 koncept plug-in hybrid diesel má 313MPG palivové účinnosti, sporné estetiky

Volkswagen XL1 koncept plug-in hybrid diesel má 313MPG palivové účinnosti, sporné estetiky původně objevila na Engadget na út. 25 leden 2011 23:09:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink Autoweek | zdroje Volkswagen | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat