úterý 4. ledna 2011

Jak vytvořit dobrý herní Sequel

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fC5ZPDypamQ/story01.htm:
Kantor48 píše "V dnešním světě neupraveném herní pokračování a nasycených povolení, Arthur Kabrick se dívá na nejlepší a nejhorší pokračování v nedávné historii, a porovnává změny, které jste provedli na vzorcích jejich povolení. Tím, on přijde s seznam lekcí, že jakékoli herní vývojář vytvořit pokračování by mělo následovat, je-li to vůbec možné, aby zajistila, že nová hra je další krok, spíše než krok stranou nebo, jako v některých případech odstoupit. kritéria zahrnují zajištění Hra není trávit příliš mnoho času ve vývoji, aktualizace technologie, a snažil se změnit vývojového týmu, stejně jako bytí na pozoru před změnou základní vzorec tak moc, že fanoušci série jsou odcizeni. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat