krou píše "The Guardian tech blog běží zajímavý kousek na další Google je velká výzva, která se zabývá spammeři to pomohlo vytvořit. 'Google je 900-libra gorila vyhledávání, přičemž přibližně 90% trhu (s výjimkou Číny a Rusko), a tam je celý průmysl, které se vyvinulo konkrétně kolem lechtání gorila, aby byl šťastný a obohatit ticklers. ' Oni citují Paul Kedrosky, který konstatuje, že 'Google se stal had, že příliš rychle vybíjí svůj vlastní ocas klíčová slova identifikovat několik slov, které se zobrazují v ziskových vyhledávání -. Od zařízení, na mesothelioma obleky, na kajak lekce - chrlit obsah levně a pravidelně, a máte hotovo. Na webu, ne-jeden ví, že jsi obsahu-mlýnek. ' Ať už hledáte pro recenzi, výrobky, podniky, nebo dokonce provádí akademický výzkum, škrabku stránky jsou žebříčku vyšší než původní obsah. Článku spekuluje, že Google může pokusit vyřešit problém, ale z pohledu společnosti Google, většina z těchto typů stránek používat službu AdSense reklamy, a generovat příjmy pro Google (89% kliknutí pochází z první stránky s výsledky), takže Google nemusí mít motivaci něco změnit příliš mnoho. Jinak, lidé mohli přestat používat Google, 'protože jeho vyhledávání je zatraceně dobře rozdělené .. . Otázkou je, zda to bude dostatečně patrné - tedy zda je dost lidí by to udělat. - že by to ukázat na radaru Google a měla by být prioritou '"
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat