čtvrtek 9. prosince 2010

Vybavit malé Hackerspace?

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ApkTTD2Ah3M/story01.htm:
andy píše "Po jemné popichování asi rok, má společnost skutečně dohodly na tom, elektronika / robotika laboratoř v současné budovat-ven z našich nových kancelářských prostor. Jak jsem se nikdy opravdu očekávat, aby se to stalo, byl jsem na kousek ztráta, když se mě zeptal, jaký druh pracovní stoly, vybavení, apod. Chtěl jsem pro laboratoře. laboratoř bude jen asi 9'x15 ', ale tam je slušné množství vertikální prostor pro práci s. Myslel jsem, že s 2 pracovní stoly Side-by-boční, jedna pro 'hardware' a druhý pro 'software' s podlahou-stojící skříň pro skladování. Semi-mobilní pracovní stoly by mohlo být plus. Ti z vás, které pracují v těchto druzích prostředí, co si Doporučuji v cestě ponky, ukládání, organizaci a elektroniku? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat