V části II Chris Dixon interivew s Birchbox zakladateli Hayley Barna a Katia Beauchamp, Dixon se zeptá, zda Birchbox zapadá do toho, co by mohlo být považováno za trend předplatného obchodu.
Beauchamp věří, že ano, když poukazuje na to, že Barna "Existuje mnoho různých chutí" předplatného. Porovnání sebe Diapers.com, Barna říká Diapers.com řeší "výhody" a "doplnění", zatímco Birchbox nabízí způsob, jak lidé "najít to, co oni nevěděli, co chtěli." Tři diskutovat o jiných společností, sídlící v podobném prostoru, jako jako ShoeDazzle a BeachMint .
Uznání jejich společnost funguje obchodní model, a mohl rozšířit prodávat zboží mimo krásy dodávek, Beauchamp říká Dixon si vybrali jméno Birchbox s cílem nabídnout flexibilitu pro jejich uživatele. Například, Barna říká, že "jsme již testovali non-kosmetické výrobky" jako "čaj nebo čokoládu nebo v klidu."
Pokračování jejich rozhovoru na videu níže, Dixon se ptá na výzvy rychle roste. Beauchamp říká jeden z úkolů bylo: "Čekali jsme trochu příliš dlouho, aby najímali a je, stejně jako tento bludný kruh, že nemáte čas najmout, protože jste opravdu busying dělat všechno, ale samozřejmě, pokud jste si najali budete mít víc času. "
Diskuse se pak obrací k mluvit o předplatné stává novým denní zabývá obchodní model, a problémy, které jdou se (zaplavené s konkurencí například). Beauchamp reaguje To je na jejich mysli, ale cítí se částečně Birchbox je zřetelný "hlas" a "osobnost" nabízejí obranyschopnosti.
Ujistěte se, že obě videa pro další pohledy, spolu s částí I tohoto rozhovoru . Past epizody Zakladatel příběhů s hosty byli Ben Lerer, Kevin Ryan a Lauren Leto zde .
Žádné komentáře:
Okomentovat