sobota 10. září 2011

Uvnitř hlavní město Austin Factory 2011 Demo den

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/da_yOYdJ02I/:
Capital-Factory

Poznámka editora: Jacob je přidružený Venture s Shasta Ventures . Před nástupem do Shasta, Jacob pracuje na programu BizSpark Microsoftu a byl "business chlap" v VentureBeat. Sledujte @ Jacob na Twitteru zde .

Bylo to absolutně dokonalý den v Austinu minulý středu mírné a svěží 89 stupňů. Druh den, kdy se zdálo zralé možnosti. Austin je startup komunity se shromažďovala hromadně na University of Texas slyšet hřiště z pěti společností, debutující z hlavního Factory , Austin letní spuštění urychlovače. Vibe byl optimistický a plný energie.

Po spuštění komunita v Austinu je na tom velmi dobře, v případě, že událost byla jakýkoli náznak (V odpoledním bloku jsme viděli i ukázky z 15 těch nejlepších a nejbystřejší v Austinu celkově). I když poměrně malý u Silicon Valley nebo New York, "Silicon Hills" jeden z nejvíce pevně-pletená a spolupráce všech jsem zažil.

Zde je stručný pohled na každém z pěti firem kapitálové 2011 Factory. Viděli jsme velmi naleštěný prezentací a se společným tématem firem pracuje na opravdu velkou příležitost, ale se zaměřením na první vertikál, kde se mohl ukázat trakci a udělat rychlý pokrok. Myslím, že je (dobrý) artefakt pragmatismu Austina a jeho pevnost v oblasti marketingu, prodeje a rozvoj podnikání.

StoryMix Media založili manželé tým Ariane a Mike Fisher, StoryMix Media nakonec se všechny ty krátké video vás střílet se svým iPhone a kamery Flip užitečné. Je to něco jako Animoto pro video.

S vlastní backend auto-edit-a-technologie spojování, StoryMix umožňuje snadno vytvářet, publikovat a sdílet krátké video s rodinou, přáteli a Facebook. Užívání barevně esque přístup s jejich nadcházející iPhone aplikace, které usnadňují lidem ve stejnou akci, jako je svatba, a pořizovat videa a nahrát je na cloud-based palubní desky, které mohou být kolektivně organizované do jedné soudržné videa a publikoval Facebook se označit všechny své přátele v tabulce trapné momenty, tanec.

V příkladu jsme viděli videa, skvěle vypadá. Společnost se zaměřuje nejprve na trhu svatby, což je jasnou volbou. Společnost nám řekl, že méně než 1 / 3 všech svateb mají videografie přes nespočetné miliardy , které by jinak strávili u příležitosti.

Kritika: když jsou zaměřené na cílení jedné svislé, dosahovat zisku a zvýšení anděl peníze na pohonné hmoty získávání zákazníků marketing Celkově se jedná čistě spotřebitelské hry, kde se má absolutní absence tření a chcete podpořit off-label použití případech a tvořivost. Jejich výchozí produkt se bude prodávat za 99 dolarů. Měli by zvážit freemium model získat co nejvíce uživatelům a později zpeněžit za služby pojistného (viz: Animoto).

Helpjuice automaticky aktualizuje vaší společnosti nápovědu. Zakladatel Emil Hajiric je 18 let, kteří wunderkind nedávno přešel z Bosny do Austinu.

Nejvíce startů v podnikání vytváří solidní firma s hvězdným zákazníků, a jako takové jsou zdobené rychle reagovat na výrobku nebo technickou podporu. Nicméně, podpůrný tým dostane zatopen 24 / 7 o běžné otázky, které by mohly být snadno answere

Žádné komentáře:

Okomentovat