Tento host příspěvek byl napsán Seth Sternberg, CEO a spoluzakladatel Meebo . Jeho poslední host příspěvek byl o práci v pre-zahájit spuštění CEO. V tomto jeden, on popisuje, jak tuto práci se změní, když Vaše firma poroste až 200 lidí.
Práce generální ředitel společnosti 200 osob je docela odlišný od života jsem měl před 6 lety, těsně předtím, než Meebo trh. Je to mnohem méně o tom, co dělám, a mnohem více o tom, jak jsem umožnit ostatním. V dnešním světě, pokud se vzdálíte na velmi makroekonomické úrovni pohledu, tam jsou tři věci, které jsem si. 1. Strategie. 2. Lidí. 3. Přidělování zdrojů.
Strategie
Vždycky se slyšet, že část ředitelů úkolem je přijít s "strategie". Ale co to vlastně znamená? V mém světě je to poslouchat, syntetizovat a komunikovat.
Poslech znamená naslouchat všem. Blogy, vaši zaměstnanci, tisk, jiné podnikatele, rizikového kapitálu, zákazníky a uživatele, kdo by mohl mít zajímavé a informativní pohled na to, co vaše společnost dělá. Bandied spolu, ty voličů tvoří svůj trh.
Syntézy znamená brát všechny ty věci, které jsem poslouchal, dešifrování signálu (10% z nich) před hlukem (90%), jak to nastavení samozřejmě založen na nové úhly pohledu a nové informace. Je to vzácné, že budete sbírat přesně strategie, kterou by se měla řídit ze signálu, ale dát to dohromady a použít svůj vlastní tajný recept a máte vítěze.
A nakonec budete komunikovat nově vznikající strategie (do té míry, že jste se rozhodli přizpůsobit samozřejmě) na trh - stejní lidé, jsi poslouchal. Na konci dne, jste vaší společnosti hlavní prodejce. Investorům, tisk, rekruti, zákazníků a uživatelů. Musíte přesvědčit všichni tito lidé si už posloucháte, že jste slyšeli, je potřeba je internalized všechno, a vy jste přišel s vítěznou strategii.
Společně Já tyto tři kusy strategie trychtýř. Poslouchej, ty syntetizovat a komunikovat, a potom začít znovu, poslechu zpětné vazby poté, co sdělují.
Lidé
Tolik věcí se dějí každý den, že je velmi těžké zůstat na vrcholu toho všeho. Ve skutečnosti, si opravdu nemůže. Spíše se spolehnout na svůj tým opravdu vlastní kousky celkové puzzle, které jsou odpovědné za. To vyžaduje spoustu věcí, vrchní z nich je důvěra.
Za prvé, musíte se ujistit, že máte správné lidi na správné pozice. Za to, že jejich dovednosti (tvrdé i měkké), jsou pro role, které potřebujete, abyste se ujistili, že i nadále na úrovni, že role, jak se nevyhnutelně stává složitější s růstem společnosti. Někdo, kdo byl velký 100 lidí může narazil do zdi na 160 lidí.
Za druhé je nutné zajistit, aby tyto osoby jsou oprávněny provozovat jejich částí výstavy. Mnoho z tohoto posílení je prostřednictvím informací, které samozřejmě musí být nějakým způsobem sděleny. Neintuitivní, jak by se mohlo zdát, zajistit, aby komunikační linky jsou velmi vysoké šířky pásma v rámci společnosti je jedním z nejlepších věcí, které můžete udělat, zlepšit postavení lidí. No ... to, a nesmí být micromanager.
Za třetí, je třeba se ujistit, že jsem jasně sdělil misi do lidí. Pokud váš manažerský tým nerozumí poslání a strategii, pak se ani se svými týmy. Sledovat, jak rychle se vývoj bude ochromen bez jasně artikuloval strategii, která, nebude to hezké.
Za čtvrté, ty jsou vaše firma šéf náborář. Pokud se jeden z našich
Žádné komentáře:
Okomentovat