neděle 25. září 2011

Po spuštění Japonsko: Silicon Valley podnikatel návštěv Onlab, mladý japonský inkubátor

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/kCbXrAy-LNY/:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poznámka editora: Toto je hostem příspěvek od Brenden Mulligan, podnikatel a tvůrce Onesheet , který v současné době cestuje po celém světě začínající setkání s jeho ženou a IDEO designer Elle Luna . Můžete sledovat ho na Twitteru zde: @ bmull .

Před příchodem do Japonska, zeptali jsme se všichni jsme věděli, že o radu, jak se připojit na startu Společenství v Tokiu. Každé doporučení ukázal na stejném místě: Open Lab sítě.

Otevřeného přístupu k síti Lab ("Onlab") je japonský spuštění inkubátoru ve stejném duchu jako Y Combinator nebo TechStars. Inkubátor nabízí začínajícím s mentorství, kancelářské prostory, a malé množství peněz výměnou za část vlastního kapitálu. Tento model je populární ve Spojených státech, a přední japonská společnost internet digitální Garáž (Investors in Twitter, cesta, a další) chtěl zkusit v Japonsku. Onlab je nyní v jeho druhém roce provozu se inkubuje tři dávky startech. I když je to mladý program, jsou již dělat znatelný dopad na japonské startu Společenství.

Jsme strávili první hodině mluvil s Hironori (Hiro) Maeda , ten chlap na starosti dohled nad inkubátoru operace. Hiro vyrůstal v Japonsku a navštěvoval mezinárodní školu, než se ke studiu informatiky na Bucknell University. Po vysoké škole, on zahájil spuštění svého vlastního, ale o několik let později byl položen k návratu do Japonska pomoci vybudovat a provozovat Onlab jako způsob, jak se pohybovat japonské podnikatelské komunity dopředu.

Ale vývoj, že Společenství má své kulturní problémy. "Spuštění startu, kde je hodně nejistoty a nevhodnost, nesedí kultury, kde je harmonie a stability velký důraz," Hiro řekl nám. "Nicméně, mnoho mladých japonských si uvědomuje, že národ sám o sobě je v nejistotě. Míra zaměstnanosti absolventů vysoké školy dosáhly nejnižšího bodu v posledním desetiletí a japonské zemětřesení se lidé v celé zemi nejistá ohledně jejich budoucnosti. Nejistota a zvyšující se zájem o úspěchu Silicon Valley, která zažívá učinil více mladých japonských vzít větší riziko. "

To vedlo k tunu zájem Onlab od podnikatelů i široké veřejnosti. Tento zájem nepřichází bez překážek, nicméně. I přesto, že Společenství je ochoten riskovat, Hiro říká, že to prostě není úplně připraven být transparentní, podnikatelé v jiných částech světa.

"Podnikatelé v Japonsku nebyly realizovány výhody transparentnosti a sdílení informací. Lidé se bojí sdílení nápadů a zkušeností - myslet si, že to je jejich jediná konkurenční výhoda, "řekl.

Ve vyspělejších startup komunity jako Silicon Valley, podnikatelů, jejich válečné příběhy pravidelně. A neskrývají své selhání, ale namísto toho přijmout je a snaží se pomáhat ostatním vyhnout. Hiro ví, a podporuje stejný typ komunikace se svými nováčky: "Doporučujeme, aby se neúspěšní podnikatelé přejít na jejich další nápad a doufám, že uvidí své selhání jako zkušenosti, které mohou využít pro svůj další podnik."

Hiro také vyžaduje, aby jeho začínajících dát dohromady alespoň jednou týdně, aby diskutovali myšlenky, kteří pracovali, úkoly, které našli náročné, a body jsou vývoji, kde jsme se zaseknou. I když to nemusí přijít přirozeně, to funguje. Hiro říká, že tyto relace jsou stále lepší a lepší a

Žádné komentáře:

Okomentovat