neděle 25. září 2011

Lpění ke tření: Některé myšlenky na f8 Facebooku

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1WNDh8G4xdY/:
zuckerberg

Je to už více než 72 hodin od Facebook první debutoval řady převratných novinek na f8, který je po celou dobu musím předvídat společnosti dlouhodobý výhled, jak se bude objevovat na webu, a cenové podmínky nevyhnutelné IPO.

Dobře, možná ne. Ale to je mi nějaký čas vyzkoušet funkce se, na rozdíl založit své dojmy z dobře řemeslně Facebook ve svém programovém prohlášení prezentací. A i když mnozí z nich samozřejmě mají velký potenciál, v praxi jsem najít, aby byly smíšené (nebo v některých případech vyloženě dráždivý) tašku.

Sociální přemazání

Jedním z velkých oznámení na F8 je něco jako tření sdílení. Zde je podstata: Facebook nechá stránky třetích stran a aplikace integrovat, co je efektivní sdílení firehose. Zapněte ji, a všechno, co děláte v aplikaci dostane sdílet s přáteli na Facebooku.

Jako generální ředitel Facebooku Mark Zuckerberg vysvětlil při své keynote, myšlenkou je, že mnoho lidí nesdílí tak často, jak by mohla být, protože tam je napětí spojené s klepnutím na všechny ty "sdílet" dialogy. Proto termín tření sharing: navštívíte webovou stránku nebo aplikaci, Aktivace sdílení jednou, a máte hotovo. Vše, co jste si z této aplikace se automaticky sdílet, a můžete vždy vypnout Pokud se rozhodnete, že chcete, aby vaše činnost soukromého. Docela šikovný, ne?

Mé obavy s touto novou, tření sdílení, je to, že není vlastně zbavit se tření vůbec - to prostě přesune ji. Tam, kde dřív, než jsem musel vyvinout nějaké úsilí (byť minimální množství) explicitně sdílet část obsahu, s tímto novým snadné sdílení budu zabývat neodbytný pocit vzadu v hlavě přemýšlel, jestli opravdu chci Článek jsem klikl na možné sdílet s přáteli. Myslím, že slovo, které je stres, úzkost nebo možná. , Které jsou způsobilé jako formy tření v mé knize.

Jinak řečeno, s old-school sdílení, jediný skutečný potenciál nevýhoda je, že jsem si zapomněl něco sdílet, že moji přátelé mohli najít zajímavé. Big houkání. S touto novou, mazané sdílení může mentální uplynutí vítr s mým hrubý něco sdílet se svými přáteli. Které v závislosti na tom, kdo Facebook "Přátelé" jsou a své povolání, může opravdu záleží.

Je pravda, že je bude aplikace a stránky, které jsou lidé ochotni sdílet z volně bez váhání - byste Těžko najít mnoho příběhů, více než v The Economist, že byste se trapně sdílení (Proč ano, jsem strávil odpoledne čtení o argentinské obchodní omezení). Ale existuje spousta stránek, které běží tradiční zprávy o tématech, která možná nebudete chtít publikoval se svým šéfem a členy rodiny. Věci jako legalizaci drog. Nebo pohlaví (ack!). Nebo Jersey Shore. Což znamená, že další odpor ochraně osobních údajů může být za rohem.

Já vím, já vím - v tisku (včetně mě) má protestovali proti bezpráví na soukromí stripping funkce Facebooku mnohokrát předtím, a drtivá většina jeho uživatelů ukázaly, znovu a znovu, že prostě nezajímá. Ale já atribut, který víc nich ambivalentní než já na Facebook ví, co jeho uživatelů společensky přijatelné. Možná je to v době, kdy jsem překročil hranici, možná to není - tak jako tak, budeme vidět spoustu novinek článků o tření sdílení a pravděpodobně některé dopisy od Congress.

Když nic jiného, ​​Vsadím se, že varovné signály na 'Přijmout' dialog pro tuto funkci získat mnohem více prominentní v příštích několika měsících. Podívejte se na rámečku níže - že to není přesně to, jít ven jejich způsobu, jak zdůraznit, že toto je Shari

1 komentář:

  1. s Benjaminem bylo naprosto skvělé pracovat. byl velmi jasný, důkladný a trpělivý, když prováděl mou ženu a mě procesem půjčky. byl také velmi aktuální a tvrdě pracoval, aby se ujistil, že je vše připraveno jít před uzavřením půjčky. pan benjamin je úvěrový úředník spolupracující se skupinou investorů, kteří nám pomáhají získat prostředky na nákup našeho nového domu, můžete ho kontaktovat, pokud chcete získat půjčku za dostupnou nízkou sazbu 2 rio e-mailem. 247officedept@gmail.com nebo whatsapp chat: + 1-989-394-3740

    OdpovědětVymazat