neděle 25. září 2011

Google a Monopoly divadlo

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/K8PLGbSH52I/:
Al Franken

Jak jsem sledoval, jak Google antimonopolního slyšení minulou středu, s momenty Mám tě a senátoři kázat o nebezpečí představuje pro společnost Google, napadlo mě, že to, co jsem se díval bylo divadlo. A ne jen tak nějaké divadlo, ale monopol divadla. Jsem půjčky od koncepce divadla bezpečnosti : "termín, který popisuje bezpečnostní protiopatření má zajistit pocit bezpečí a zároveň dělat málo nebo nic, co by vlastně zvýšení bezpečnosti." Stejně tak, mluví o monopolu moci Google a to, co vláda měli dělat, že poskytuje pocit zlepšení podmínek hospodářské soutěže přitom jen málo nebo vůbec nic skutečně zlepšit.

Jednání se dotkli mnoha vážné obavy o tržní síly společnosti Google, ale nakonec to bylo jen divadlo monopol. Nic antimonopolní regulátoři dělat, Google skutečně zlepšit hospodářskou soutěž.

Se 65 procent na 70 procent podílu na trhu hledání v USA, 75 procent podíl inzerátů, a 95 procentní podíl mobilního vyhledávání (podle čísel vyhozen během jednání), není příliš obtížné, aby v případě, že Google nemá vládnou monopolní síly ve vyhledávání. Nicméně, je monopol sám o sobě není nelegální. Vláda bude muset prokázat, že Google je monopol, který zneužívá moc protisoutěžním způsobem, aby přijaly opatření, a to je místo, kde se věci složitější.

Google v mnoha ohledech je přirozený monopol . Využívá své vlastní jedinečné úspory z rozsahu. Čím více lidí, kteří se hledá, tím více dat se shromažďuje nalít zpět do algoritmů vyrábět ještě lepší, přesnější výsledky. Čím více lidí, kteří používají Google, o to cennější, že se do hledání inzerenti se snaží k jejich dosažení. Takže tam jsou jemné sítě účinky na spotřebitele, vyhledávání a reklamy stranách rovnice.

Vzhledem k tomu, Google nabízí většinu svých produktů spotřebitelům zdarma, je těžké tvrdit, že spotřebitelé jsou poškozeny, Mathew Ingram poukázal na příspěvek GigaOm. Ale poškození spotřebitele, není v jediném testu, za protisoutěžní jednání. Přijetí opatření, která pohon konkurenty z trhu, lze považovat za protisoutěžní, neboť snižuje možnost výběru pro spotřebitele.

Hlavní otázkou jednání Senátu se snaží řešit, zda se Google stále používá své dominance v hledání prospěch svých vlastních výrobků přes ty konkurentů. Má Google Místa bolí Yelp, nebo se Google Product Search zraněn NextTag? To určitě ano. V případě, že je Yelp, Google používá úryvky z Yelp hodnocení pomoci vybudovat Google Places (Více nedávno, to koupila Zagat ). Yelp protestoval, ale bylo řečeno, pokud se to nelíbilo, mohli zablokovat Yelp výsledky objevovat kdekoli na Google, včetně přirozené výsledky. To byl falešný volba, protože 75 procent provozu Yelp pochází z Google v jedné cestě nebo jiný. "Nebýt na Google odpovídá neexistující na internetu," Yelp CEO Jeremy Stoppelman dosvědčil během jednání.

Další příklad, že stále přicházejí v průběhu jednání byl Google Finance výsledky, které se objevují shrnuty v horní Google při hledání symbolu cenných papírů, hodně stejným způsobem, jakým Google Místa výsledky t

Žádné komentáře:

Okomentovat