pátek 30. září 2011

GetComparisons: A Tale na pásku na cokoliv

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tK2SZyYIOe8/:
Screen Shot 2011-09-29 at 10.36.41 PM

Nexus S nebo iPhone? Kindle požáru nebo iPad? Samsung TV nebo TV LG? Když se lidé snaží, aby taková rozhodnutí, obvykle hledají co nejvíce údajů, pokud možno tak, aby mohli porovnat možnosti. Pro mnoho gadgets, to je relativně snadné, protože můžete porovnat podobné specifikace jako je rychlost CPU, RAM, velikost obrazovky, atd. Ale co pro ostatní? To je to, co po spuštění GetComparisons bude potom.

Jejich cílem je být "Epinions pro srovnání," zakladatel Akshay Arabolu říká. Tato služba je především o sběr uživatele-psané komentáře a formátování je takovým způsobem, že je snadné porovnávat věci. Zatímco služby, jako je gdgt dělá skvělou práci na této gadgets, Arabolu našel bolest smysl se snažit zjistit, zda by se měl používat WordPress nebo Tumblr pro blogování. Tak to je služba vyrazil stavět.

"Chceme vlastní MindShare pro srovnání na internetu," říká Arabolu. "Ale my nechceme, aby se Britney Spears proti Lady Gaga - Chceme se zaměřit na výrobky a služby, které lidé tráví čas a peníze," pokračuje s tím, že začali s webovými produkty, ale nyní rozšiřuje jejich rozsah. Je to všechno o tom, co srovnání uživatelé mají zájem na tom, že bere na vědomí. Kdokoliv může požádat o přezkoumání na místě.

A opět, je to pak uživatelé, kteří obývají hodnocení. "Nabízíme vzor pro hodnocení," vysvětluje Arabolu. "Je to někde uprostřed Quora a Yahoo odpovědi," pokračuje s tím, že chtěli, aby bylo co nejjednodušší, ale také aby bylo dostatečně robustní, aby dobré informace. Hodnocení vlastností jednotlivých atributů, které jdou z jedné až pěti hvězdiček ( nemám rád jeden-pět hvězdného systému , jak jsem vysvětlil zde). Ale je tu také dostatek prostoru pro uživatele, vysvětlit jejich hodnocení.

Pokud jde o obavy, že lidé mohou hry takový systém, Arabolu říká, že svůj závazek k transparentnosti v hodnocení, které zmírní. Ve skutečnosti, v plánu je, aby oficiální zástupci firmy vyplňovat specifikace a vysvětlit vlastnosti výrobků, pokud jsou řádně označeny jako zaměstnanci značky.

Arabolu říká, že on začal stavět GetComparisons před rokem se dvěma dodavateli. V březnu tohoto roku, najal jeho první plný úvazek, a teď jsou pětičlenný tým. Atlanta-založené startu přišlo mi z cesty, když jsem se mluvit před pár měsíci, a souhlasil, že sednout si s jednou společností v publiku, jak hlasoval o CommonRed Společenství. Oni porazil 52 dalších položek, takže zjevně někteří lidé tahání za ně.

GetComparisons jen mám udělat s novým redesign tento týden. Jedna věc, kterou nenajdete nikde na webu: reklamy. "Strávili jsme příliš mnoho času na naše UI," říká Arabolu.


Žádné komentáře:

Okomentovat