sobota 9. července 2011

Zeptejte se Slashdot: Život bez internetu na-Home Access?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Goq8wRIVNj8/Ask-Slashdot-Living-Without-Internet-At-Home-Access:
Anonymní čtenář píše: "Rozhodl jsem se, že internet už není pozitivní vliv na můj život, a jsem zájem o zrušení svých služeb. V zájmu není vzdání se všech digitálních vymožeností, mám v plánu vytvořit malý intranet, hosting Několik zdrojů, si myslím, že bych chtěl mít přístup k pravidelně (např. textový výpis Wikipedia). Budu také stále přístup k Internetu v mé kanceláři, a mít snadný přístup k veřejným Wi-Fi . v knihovnách a kavárnách Mé otázky tedy jsou:?? Má někdo nějaké zkušenosti žít bez internetu Jak velké obtíže jste se setkali Jaké zdroje mám dát na můj Intranet je něco, co jsem s výhledem "?

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat