sobota 9. července 2011

Řešení Scoble problém v sociálních sítích

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/yaoM7kuoWKk/:

Poznámka redakce: Host spisovatel Rocky Agrawal Blogy na redesign a Tweety @ rakeshlobster .

Nakonec jsem blokován Robert Scoble v Google +. Nemám nic proti Scoble. Docela obdivuji ho, vlastně. On je velkým přínosem pro spuštění scény a působí zatraceně těžké. Setkal jsem se s ním několikrát a jsem si jistý, že se setkáme znovu. Ale on se jen na to, aby se příliš mnoho.

My Google + krmení byla ovládána jím. Snažil jsem se o půl kroku a jen odstranit Scoble z mých kruhů. Ale pak se stal Google trvalou # 1 návrh na nového přítele.

Viděl jsem Scoble efekt jinde. Když Scoble připojil Quora to tak dávno, jeho vstup způsobil náhlý posun v chování Quora . Jeho legie stoupenci ho následovali na Quora upvoted a jeho odpovědi na úkor jiných. (Často se zdálo, aniž by čtení odpovědí.) Quora štamgasty oplatil downvoting jeho odpovědi, i když byly dobré odpovědi.

To je neustálý problém s novými sociálními sítěmi. Silicon Valley celebrity ovládat konverzaci. Blízký přítel je na Google + Seznam TOP 100, se nemohu vyjádřit k jedné ze svých příspěvků bez toho, aby moje upozornění Indikátor svítí celé dny v době jeho velké pokračování průběžně reaguje na post.

I když to může vytvořit skvělý zážitek pro populární lidi v Silicon Valley, a to i pro čtenáře v Silicon Valley, není to způsob, jak vytvořit pro masový trh sociální sítě.

I když se mi líbí hodně obsahu I v současné době vidět na + Google, ale má omezené odvolání. To také má nebezpečné nátěr efekt jako nové účastníky, jak se podívat na rozhovory a napodobují je, nebo se rozhodne, že to není jejich scénu. Je to jako koukat do strany a chápat, že lidé, kteří jsou uvnitř není nic, jako jste vy.

Já to viděl znovu a znovu se vychvaloval vlastnosti jako Digg, Delicious, FriendFeed, Wave, Buzz a nyní Google +.

Nebyl jsem na Facebooku v jeho velmi, velmi brzy dny. Ale já bych se vsadil rozhovor nebyl primárně o technologické společnosti a života tech vedení. Bylo to spíše o hot lidí na akademické půdě, Cambridge barů a restaurací, hrozné profesoři, mizerné počasí, úspěch posádky týmu, který se spojil s kým.

Jeden z mých prvních zkušenostech s tím, co řídí sociální chování zde bylo, když jsem pracoval v AOL. Část našeho týmu odešel do Dublinu na setkání s našimi dev týmu. Jednou v noci jsme byli venku a můj šéf chugged Guinness. Vzal jsem si video, které, a zaslali jej na neúspěšný AOL nesestříhaný Videa. I Imed odkaz příteli. Během hodiny, skoro každý z našeho týmu po celém světě ji viděl.

Tento typ obsahu je hovno, ton zajímavější jsou pro většinu lidí (včetně mě), než diskuse o tom, zda Google + by měl zabrousit po každé, když někdo připomínky nebo zda kliknutí jedno tlačítko na webové stránce má vliv na Google +.

Paradoxně, do jaké míry omezení Twitter potlačit rozhovoru pomohlo jeho růstu. Protože skutečný rozhovor je těžké používat Twitter (ve srovnání s pouze Tweeting si své vlastní příběh), není předpoklad, že lidé budou angažovat s vámi v tom. Vzhledem k tomu, tweety zmizí firehose stále tryskat, je to jednodušší ignorovat. Já vím, ještě jsem to udělal.

To se líbí hodně lidí, kteří popularizoval Twitter:-seznam celebrit, médií, politiků a megabrands. Jejich hlavním účelem je na Twitteru, aby své verzi událostí. Nejde o to, hovoří se svým publikem. CNN opravdu nechce s vámi mluvit. Chtějí mluvit y

Žádné komentáře:

Okomentovat