sobota 9. července 2011

Zeptejte se Slashdot: Jak bezpečně pořezat desky?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9pPbDMs9IQ8/Ask-Slashdot-How-To-Safely-Saw-Up-Motherboards:
James-NSC píše: "Rád dělám umění a řemesla jsem šetřit základní desky na chvíli jako nové médium, a začal jsem pracovat na tom včera v noci jsem měl na sobě stejné vybavení nosím při malování -.. Jemných částic a respirátor ochranné brýle. Já jen snížit některé šablony z některých základních desek, a když jsem skončila jsem použil shop-vac čistit sebe a do prostoru před odstraněním mou masku. I po 5 + minut, v dobře větrané místnosti (ne tak dobře jako To by mělo být zřejmě) svůj první dech byl mravenčení dívám na uzavření a výfuku řešení -. ala dítě je první železné plíce, ale vážně, jsem ořechy jsou tyto materiály prostě příliš toxické pro práci s "?

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat