Publicis Groupe , jedné z největších komunikačních společností na světě, získal 51 procent sídlem v New Yorku sociální mediální agentury Big paliva s možností zvýšit svou účast na 100 procent od roku 2014.
Big palivo bude zarovnán pod Publicis " VivaKi organizace a sloužit jako strategický "sociální Media Center" pro některé další vlastnosti, a to digitální agentur Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest Group a Zenith Optimedia.
Finanční podmínky této transakce nebyly zveřejněny.
Měli bychom si uvědomit, že Ad Věk hlásil , že Publicis se v rozhovorech koupit Big paliva minulý týden.
S více než 170 zaměstnanců, Big Palivo je "čistý-play" sociální mediální agentury s příjmy 2011 by měla dosáhnout téměř 30 miliónů dolarů. Agentura nabízí strategické poradenství a kreativní, distribuci, řízení a analytické služby firmám, jako je GM, T-Mobile, Microsoft a Philips.
Publicis Groupe, která je zapsána na Euronext Paris Exchange, zaměstnává přibližně 50.000 s aktivitami ve 104 zemích.
Žádné komentáře:
Okomentovat