sobota 30. července 2011

Jak to sakra je moje chyba?

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BNZJP5Ec-yo/:

Vy jste nepochybně slyšeli o fiasku Airbnb - byl nazván # ransackgate některé -, který byl explozi posledních pár dní. Pokud si nejste obeznámeni s příběhem, které jsme se poprvé, že tu a tam nějaký skvělý zdroj materiálu od ženy, která má domov byl vypleněn a vyloupen zde a zde .

Dnes Y Combinator zakladatele (a Airbnb investor), Paul Graham napsal toto :

Právě jsem se dozvěděl více o této situaci a ukazuje se, Airbnb nabízí již opravit, od samého začátku. Od začátku se nabídl zaplatit, aby ji na nové místo a nové věci a dělat cokoli jiného, ​​co chtěla.

Příběh Arrington napsal včera o Airbnb se nabízí pomoc byla blbost. Zeptal se mluvčí firmy Airbnb, co dělá, aby jí pomohl. Mluvčí, který by řekl, jeho právníci, že nemůže jít do podrobností o tom, protože precedent řekl: "Nemohu komentovat." Tak Arrington, v typické módě Arrington řekl: "No, pokud si říct mi, že jsem chtěla napsat, že nejste ochotni udělat pro ni cokoliv. "A on to udělal. Opravdu není v pohodě.
Mluvil jsem s Airbnb kluci a už dělají vše, co by mohly dělat na pomoc této ženě.

I když si nevěříte, že jsou milí kluci (které jsou mezi nejhezčí ze všech lidí, které jsme financované), opravdu si myslíte, že jsou tak hloupí, že si neuvědomují, že to nestojí za špatné PR Ušetříte peníze a úsilí v této situaci?

Několik myšlenek:

1. Co to sakra?

2. Airbnb je Christopher Lukezic mi řekl ve středu, že společnost není zodpovědná za ztráty, EJ je, že oni jsou jen službou, aby odpovídal lidem, a že se pomáhat policii najít lidi, kteří to udělali. To bylo na záznamu, a to bylo volání jsme e-mailem na prvním místě. Nechtěl jsem ho překvapit. A já jsem si to zpátky k němu, než jsem vyslán.

3. Paul Graham říká, že místo "mluvčího, který by řekl, jeho právníci, že nemůže jít do podrobností o tom, protože precedent řekl:" Nemohu komentovat. "Tak Arrington, v typické módě Arrington řekl" No, pokud mi budu psát, že nejste ochotni udělat pro ni cokoliv. "A on to udělal. Opravdu není v pohodě.

To je lež. To, co řekl, je to, co jsem napsal ne. 2 výše, a to, co bylo v původní místo.

4. Po zveřejnění tohoto příspěvku, Airbnb Brian Chesky mi zavolal a já jsem aktualizoval ten post s jeho komentáře, zmínit, že tam byla nějaká nedorozumění. I retweeted, že tam byla důležitá aktualizace, a přidal odvážný záhlaví v horní části místo , kde update.

5. Pak jsem přidal další update, e-mail od Lukezic. A další aktualizace ukazuje na příspěvek od host Chesky na toto téma. Je absurdní si myslet, že jsem se prohlášení, které Lukezic se mi v našem prvním rozhovoru. Nebylo to vlastně ani relevantní k příběhu.

6. Chesky opakovaně poděkoval mi za aktualizace e-mailem a po telefonu. Pokud se Lukezic chce veřejně vyzvou, že jsem lhář, měl by tak učinit přímo.

7. Viděl jsem to přesně chování dříve, než se věci Scamville před pár lety.

Skutečný problém zde není nějaký mixup ve společenství

Žádné komentáře:

Okomentovat