pátek 27. května 2011

Smartphony, ne DVR, jsou největší hrozbou pro TV reklamy

Zajímavé novinky na url:http://www.engadget.com/2011/05/27/smartphones-not-dvrs-are-the-biggest-threat-to-tv-adverts/:
TV diváci se skvěle vrtkavá parta, která má tendenci řídit televizi inzerenty blázen. Převládající teorie zůstává, že v minulosti přeskakování reklam pomocí tíživý DVR je největším nepřítelem marketingu, ale nový výzkum má opět odporoval, že obdržela moudrost. IPG Media Lab v Los Angeles vytáhl dohromady reprezentativní skupiny 48 TV a on-line video diváky a požádal je, sedět přes některé programování a zároveň vybavena obvyklým "zařízení nebo rozptýlení", které doprovázejí jejich návykům televizních diváků. Centrální vůči studii bylo měření času každého člověka strávený před obrazovkou a jak angažovaní byli s obsahem. První věc, kterou poznamenal bylo, že 94 procent televizních diváků a 73 procent online video spotřebitelů používá nějakou jinou formu média rozšířit své vizuální zábavy. Smartphony byly nejčastější, se 60 procent testovaných osob se uchylovat k své sluchátko, zatímco zírali na televizi. To je vedlo k průměrné úrovni 52 procent pozornost při skutečné programy a 37 procent během reklamy. Jinými slovy, dvě třetiny času, jsou reklamy ignorovány a smartphony pomáhají lidem s odporné chování. Je ironií, že rychlé-zasílatelství inzeráty pomocí DVR sbíral pozornost úrovně, které byly o 12 procent vyšší, především proto, že lidé se snaží, aby se ujistil, že neměl vynechat příliš daleko dopředu. Sakra, proč skutečnost musí být komplexní a všechny věci ?

Smartphony, ne DVR, jsou největší hrozbou pro TV reklamy původně objevila na Engadget na Pá. 27.květen 2011 08:37:00 EDT. Přečtěte si prosím naše podmínky pro použití krmiv .

Permalink Tech Dirt | zdroje Ad Věk | Poslat | Komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat