pátek 27. května 2011

Funkce: pochod smrti: problém krize času při vývoji her

Zajímavé novinky na url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/gZ4w1juYuwk/the-death-march-the-problem-of-crunch-time-in-game-development.ars:

Hororové příběhy se neustále navařování o délkách vývojáři hry někdy musí jít, aby se loď hra na čas. Nejhorší zapojit až 85-hodinový pracovní týdnů-12 hodin denně, sedm dní v týdnu-což je více než dvojnásobek století-starý 40 hodin týdně standard. Prodloužená období krize může trvat až jeden rok, s trvalou 60-hodinová týdnů. Tato praxe získal výrazně méně neškodný jméno než "zadrhnutí čas." Je to tzv. "pochod smrti".

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat