čtvrtek 25. listopadu 2010

Ztratil jsem herní Mojo?

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/a9yRzCTLwOk/story01.htm:
danabnormal píše "Stále jsem byl frustrovaný v mé pokusy o nalezení hru chci hrát. Ve snaze dohnat, jsem byl s použitím mé bažin standardní notebook Dell vykopat poklad jsem vynechal, jako například American McGee Alice, Grim Fandango a Syberia. nemám často dostat čas na hraní her, tak jsem rád, že mám příležitost se ponořit dovnitř a ven z hlavy, aniž by pocit, že jsem ztratil tím, že něco hrát to na dobu . Ale když jsem se najít název se mi líbí, udělám čas. Heavy Rain je poslední hra, která zachvátila mne, že skutečně zabývají mě a udělal mi chce na jeho dokončení v jediném zasedání. Jsem unavený ze vzorců GTA, nudí cods a nemají reakční čas na přemýšlení o své nohy pro AOE III. Je to o době, kdy jsem hodil do automatu, a rezignoval jsem na to, že hry, chci jen vyšel jednou za uherský rok? Nebo jsem prostě není zjištěno, že jeden velký titul, který bude otevřený mě až do zcela nového žánru pánů z Ultima se děje v okamžiku, kdy OK -? je tam něco podobného typu jsem vynechal Jaké jsou vaše myšlenky Myslíte si, držet? určitý žánr? Jste najít to těžší, jak si získat více zralý, najít něco, co chcete hrát? "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat