čtvrtek 25. listopadu 2010

Kodér obviňuje IBM na patentování jeho práce

Zajímavé novinky pohlížet http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/IdNaOww933k/story01.htm:
ttsiod píše "V roce 2001 jsem kódované HeapCheck, knihovna GPL pro Windows (inspirovaný ElectricFence), která odhalila neplatné čtení / zápis přístupů na jakémkoli haldy alokace na běhu. - tak velmi pomáhá moje ladění zasedání jsem ji zveřejnil na mých stránkách, a Dostal několik uživatelů, kteří byli tak laskaví, aby mi poděkoval - srbský programátor dokonce mi poslal 250 $ jako poděkování (stále mám své maily) Po několika letech, Microsoft včetně velmi podobnou technologii v samotný operační systém, volat to. PageHeap. Měl jsem více či méně zapomenutých tyto věci, protože za posledních 7 let jsem byl kódování pro UNIX / Linux, kde nahradil valgrind Efence / dmalloc / atd. Představte si moje překvapení, když včera Googling pro odkazy na mých stránkách, Zjistil jsem, že jsem implementoval technologii, runtime detekce neplatných haldy přístupů, byl patentován ve Spojených státech, a aby bylo ještě horší, dokonce zmiňuje mé stránky (přes non-pracovní odkaz na starou verzi mé stránky) ! v patentovém odkazů Po nezbytných 'WTFs' a 'krvavé pekla' Myslel jsem, že to zaslouží (a) Slashdotting, a (b) soubor poctivých otázky: co mám dělat, o tom nejsem americký občan, ale 'vynálezce' této technologie (viz jejich jména v horní části patent) mají zřejmě uspěl ve schválení této absurdní patent v USA. Pokud můj kód se nepočítá jako předchozí umění, Bruce Perens je Efence (což jsem jasně můj kód byl inspirován) je nejméně 12 let před! Návrhy / proklínal patent trollů velmi vítaná. "

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.




Žádné komentáře:

Okomentovat