Ponca City píše "WSJ zprávy, že až do nedávné doby, by maloobchodníci důvodně předpokládat, že pokud to jen nalákat zákazníky do prodejen s lákavé speciality, mohl by být vylákat do zákazníci kupují více ziskové věci taky. Ale teď musí vypořádat s obchodníci nakupující, kteří mohou využít jejich smartphonů uvnitř prodejen, aby zjistil, zda speciály jsou opravdu tak zvláštní. 'prodejce výhoda byla rozrušená,' říká analytik Greg Girard a dodal, že zhruba 45% zákazníků se smartphony použila jim provést due diligence v obchodě ceny. ' čtyři stěny prodejny se staly porézní. ' Přestože obchod vedení veřejně přivítat cena-transparentní světa, maloobchod odborníci nemají očekávat, že všechny řetězy na míru až na drsné rozsudek mobilních srovnání cen, a některé budou muset najít nové způsoby, jak přežít. 'Jen pár maloobchodníci mohou sehrát nejnižší cena-hry, 'říká Noam Paransky.' Tohle urychlit zánik obchodníků, kteří nemají ani konkurenční ceny, nebo standout obchod zážitek. '"
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat