čtvrtek 29. září 2011

Skutečné žurnalistiky, VentureBeat styl

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/LKtoPLh9YNY/:
BS VB post

A to, mimochodem, je důvod, proč každý, kdo se zajímá o skutečné novinářské nedůvěřuje TechCrunch-Dylan Tweney, VentureBeat

TechCrunch má spoustu kritiků. Ale nemyslím si, že jsem kdy četl takový zpackaný pokus o zastavení šíření jako příspěvek zveřejněn dnes večer na VentureBeat Dylan Tweney s názvem Jak se TechCrunch se zadní místnosti se zabývá zničí jeho důvěryhodnost (která byla nyní přijata dolů zde splogged verze ). Tweney e-mailem mi asi 20 minut před tím, než Napsal tvrdí: "Máme důkaz, že vás obchodní příznivé pokrytí pro budoucí exkluzivní, a budeme publikovat dnes večer."

Co přesně se tento "důkaz"?

Je zřejmé, že zakladatel spuštění VentureBeat poslal e-mail se snaží získat nějaké tisku pro menší novinka výměnou za budoucí exkluzivitu. V e-mailu, které bylo určeno VentureBeat, on se zmíní jméno prodeje reklamy TechCrunch osoby. Také je VentureBeat spisovatel vdaná poradce společnosti. (Ano, jsem zmatený příliš). To je všechno.

Nejsem si jist, co to dokazuje, než Tweney neví, co slovo "důkaz" znamená. Možná se ukáže, že někteří začínající udělá cokoliv, aby se pokrytí. Co je to ještě horší, bylo to, že email byl ve skutečnosti nejsou určeny pro TechCrunch, ale VentureBeat, jako spouštěcí zakladatele Verdi Ergun uvedl poté, co po vzrostl.

My tady na TechCrunch se něco flummoxed v úvodní zprávě. Žádný z autorů zde na TechCrunch někdy slyšeli o společnosti nebo s nimi mluvil. Nikdy jsme psali o nich. A my jsme nikdy spustit některý z jejich reklamy. Nemáme žádné spojení se společností.

Jinými slovy, VentureBeat příběh, titulek, a závěr byl naprostý nesmysl.

Možná to je důvod, proč Tweney rychle změnil jeho otevření linky z:

AOL-vlastnil tech blog TechCrunch je často obviněn z obchodování s laskavostí exkluzivní.
Nyní máme důkaz.

na

Nyní máme e-mail, který vypadá zálohovat nároky.

Vlastně, VentureBeat neměli ani to. Někdo se ptal na obchod laskavosti k pokrytí není totéž jako někoho, kdo vlastně dostat tyto laskavosti. Ale nějak e-mailem na VentureBeat stačilo Tweney vymyslet příběh o tom, jak celou látku TechCrunch obchodů laskavosti pro exkluzivní celou dobu. Pro záznam, který je také naprostá blbost.

I když jsme se na téma žurnalistiky, tady je návrh. Pokud se chystáte dělat prapodivných tvrzení při hledání zobrazených stránek, je dobré mít důkaz, že zálohuje vaše vlastní nároky a titulky. Žurnalistika, ať už nové nebo staré, je o tom, že správně. Také, když si dávat rány, to funguje lépe, když se díváte soupeře.


Žádné komentáře:

Okomentovat