neděle 18. září 2011

Masterpiece: Tony Hawk Pro Skater 2 je pro Dreamcast

Zajímavé novinky na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/KEpLS-Lq0pg/masterpiece-tony-hawk-2-for-the-dreamcast.ars:

Je těžké mluvit o důležitých hry bez ponoří do ošklivé světa autobiografii, ale jsem pevně přesvědčen, že nejlepší hry jsou ty, které jsou důležité nejen do světa her, ale také vlastní vývoj. Tituly, které se protínají v okamžiku, kdy oba průmyslu a naše životy změnily vždy bude ty, které rezonují s, a to je důvod, proč může být řada Masterpiece hit a slečna se čtenáři. Někteří lidé sdílejí, že načasování se spisovateli, kteří se trhlina na konkrétní titul, zatímco jiní ne.

Tony Hawk je hra, kterou jsem objevil v suterénu domu mého dobrého přítele Scotta, a zkusil jsem to jen proto, že jeho bratr opustil ji na PlayStation. Scott a já jsme dělat něco, co den, ale nakonec jsem hrát hru celé hodiny, dokonce nacházet jsem zůstal sám v suterénu Scotta. Na konci dne, jsem měl svou vlastní kopii.

Hry někdy trvat několik hodin ponořit své háčky na nás, ale Tony Hawk byl první zápas, který byl schopný dělat i nejneohrabanější blázni věří, že skateboarding měl být největší zábavu, kterou by mohl mít. Tony Hawk byl rytmus hry dlouho předtím, než kytara Hero přišel, když jste začal nehty trik za trikem, hry a řadič zmizel. Bylo to jen ty a vzduchu.

Přečtěte si zbytek tohoto článku ...

Přečtěte si komentáře k tomuto příspěvku


Žádné komentáře:

Okomentovat