Před několika dny, opposable palci blog běžel s názvem kus, "při hraní, všechno je úžasné, ale nikdo je rád." Myšlenkou článku je, že diskuse o moderních her se zaměřuje téměř výhradně na vady, které jsou často sfouknutý poměru. "Každá hra je příliš krátká, i když jsme nikdy dokončit hry, které hrajeme. Každá hra je příliš drahý, i když poptávka stále rostoucí úrovně interakce, věrnost grafické a délka. Stejní lidé, kteří tvrdí, každý zápas byl 80 hodin dílo před 10 lety je 10 let od říct, že dnes byla zlatá doba, po jejich vzdálenost potřeboval vyčistit špatné hry z paměti. " Dnes herní stránky Rock, papír, Shotgun nabízí kontrapunkt s tím, že videohry vyžaduje aktivní kritiku pro průmysl s cílem zlepšit. "Všechno je úžasné, a někdy jsou lidé šťastní. Tak to bude vždy. A měli bychom si asi využít, a pak se snažit, aby to lépe."
Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.
Žádné komentáře:
Okomentovat