úterý 2. srpna 2011

Zeptejte se Slashdot: pomocí kódu, s prošlou patent?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zWTtG2QLffg/Ask-Slashdot-Using-Code-With-an-Expired-Patent:
kruhft píše: "Nedávno jsem dělal nějaký výzkum genetického programování a našel knihovny prostřednictvím blogu, který vypadá jako užitečný. Po pohledu na kód a licenční, zjistil jsem, že to byl první kus kódu, které jsem viděl, že byl chráněn patentem, vydaná 19. června 1990. Četl jsem, že patenty posledních 20 let, což znamená, že patent, že tento kód se vztahuje na vypršela. Existuje nějaký způsob, jak pro mě, aby se ujistili, že pomocí tohoto kódu je bezpečné z jakéhokoliv patentu troll útoků, pokud se rozhodnu použít? by přepsání kódu aby mi z porušení jiných patentů, že autor by mohl mít, pokud jde o použití těchto algoritmů? Má kód přecházejí do veřejné domény poté, co vyprší patent? " Poznámka pro Chrome uživatele: výše uvedený odkaz ("knihovna") na mě působí ve Firefoxu, ale ne v Chrome pro Linux; YMMV.

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat