úterý 2. srpna 2011

Tvorba grafiky ve hrách '100, 000 krát "lepší?

Zajímavé novinky na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ley2trQQsX0/Making-Graphics-In-Games-100000-Times-Better:
trawg píše: "A malá australská softwarové společnosti - podpořeny téměř AUD $ 2 miliony vládní pomoci - je tvrzení, že jsme vyvinuli novou technologii, která je '100, 000 krát lepší" pro grafiku počítačovou hru Není jasné, co přesně je stále násobí, ale. oni zřejmě "dělat vše, co z malinké atomů místo plochých panelů." Už zveřejnil video na YouTube, který ukazuje jejich nových technologií, což je zřejmě běží na 20 fps v programu. Je to (velmi), světlo na technické detaily, a mimořádnými požadavky žádají neobyčejný důkaz, ale říkají, že SDK je splatná v Několik měsíců - takže zůstaňte naladěni na další. " John Carmack měl toto říkat o společnosti tvrdí: "Není šance, že hra na současné systémy gen, ale možná za několik let výroby otázky budou náročné.."

Přečtěte si více o tomto příběhu na Slashdot.


Žádné komentáře:

Okomentovat