pondělí 25. července 2011

Nový iPad Ad 2 upozorňuje Všestrannost, snaží se proniknout k Pochybovači

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/JP99K0P0zno/:

"Nikdy přestat sdílet naše vzpomínky. Nebo se ztratil v dobré knize. Budeme vždy vařit večeři a povzbuzovat náš oblíbený tým. Budeme ještě jít do jednání, aby domácí filmy, a učit se novým věcem. Ale jak jsme to všechno už nikdy nebude stejný. "

Představila dnes, "budeme vždy" třetí iPad 2 komerční TBWA které se první dva iPad 2 reklamy - v níž se zdůrazňuje funkčnost zařízení po hardwarové specifikace - o krok dále. Atraktivní přímo do hlavního proudu vs inovátor publikum, nové reklamní zdůrazňuje iPad 2 je schopnost vykonávat funkce, které jsme si za normálních okolností úplné analogové (nebo na PC), jako je vytvoření fotoalba, čtení knihy, po recepty, sledování sportovních přenosů, chystá setkání, díky níž je domácí movings nebo výuku našich dětí písmo (všimněte si křičet na OS X Lion).

Apple není kázání MG zde.

Ve své snaze prosadit základní lidské chování dopředu důrazem na digitální nástroj, který na ně bude jednodušší, "budeme vždy" trochu mi připomíná AT & mimořádně předvídavý T ", budete" reklamy 1990, kromě toho, že zařízení je skutečně k dispozici nyní . Sledujte oba a uvidíte sami. Zvláštní, ne?



Žádné komentáře:

Okomentovat