neděle 31. července 2011

Nenechte se zmást tím, Vanity Metrics

Zajímavé novinky na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tI0-sU9vLs8/:

Začínajících rádi poukazují na velký nárůst počtu, a stiskněte miluje jejich zveřejnění. Jsme stejně vinen jako kdokoliv jiný v této souvislosti: milion stažení, deset milionů registrovaných uživatelů, 200 milionů tweetů denně. Tyto růst ukazatele mohou často být příznakem trakce (což je důvod, proč jsme o nich), ale stejně často nejsou. Je důležité rozlišovat mezi skutečnými metriky a co Lean spuštění guru Eric Ries hovory marnost metriky.

Vanity metriky jsou věci, jako je registrované uživatele ke stažení a zobrazení stránek surovin. Jsou snadno manipulovat, a nemusí nutně korelovat s čísly, které jsou skutečně důležité: aktivních uživatelů, zakázku, náklady na získávání nových zákazníků, a nakonec i příjmů a zisků. Ty jsou více žalovatelné metriky. V prvním kole Capital Josh Kopelman nedávno radí hodin Zakladatel Office , "skutečná data, je uchovávání a opakované použití." rozjezd, které se zaměřují na skutečné ukazatele mohou své výrobky lepší, přilákat více zákazníků, a aby je šťastnější.

Je důležité, aby začínajících správně nástroj data, sledovat, aby mohli získat handle na skutečný zdravotní stav jejich podnikání. Pokud se sledovat pouze metriky marnost, mohou získat falešný pocit úspěchu. Jen proto, že může vyvolat spuštění graf, který je nahoře a vpravo neznamená, že to má velký business. Mobilní aplikace může mít miliony stažení, ale jen několik set tisíc aktivních uživatelů, nebo freemium stránkách mohli vidět explozi provozu růst, ale téměř žádná konverze k placení uživatelům.

Mnoho začínajících samozřejmě sledovat jednu sadu čísel uvnitř a selektivně podíl jinou sadu čísel marnivosti externě s tiskem. Nejhorší je, když začínajících snaží hřišti nám surové údaje o růstu (my jsme až 400%), ale bez kontextu (400% z toho, co, 1000 uživatelů, nebo 100.000?). Vždy jsme požádat o další smysluplné čísla, ale ty nejsou vždy na dohled.

Marnost metriky nejsou úplně k ničemu, jen nenechte se zmást tím je. Existují způsoby, jak zpět do reálných čísel z ješitnosti metriky. VC Fred Wilson blogged dnes o jeho 30/10/10 pravidlo : 30 procent stažení registrovaní uživatelé jsou aktivní jednou za měsíc, 10 procent jsou aktivní jednou denně, a 10 procent denních uživatelů bude maximální počet souběžných uživatelů . Jedná se o modely je vidět v jeho portfoliu firem a začínajících pitching ho.

Startups bude lépe, ale zprávy v reálném metriky od začátku. Vanity metriky mohou dohnat k nim, zejména pokud tato čísla neodpovídají reálným číslům. Facebook je skvělým příkladem společnosti, která se zaměřuje na správné číslo. I v jeho vysoké škole, jen pár dní, to by vždy mluvit o počet aktivních uživatelů (uživatelé, kteří se vrátí každý den), a jak rychle se jim převzít určitou areálu. Je-li více startů by opatření a sdílet správné metriky od začátku, že my zaměřit se na ně taky.

Foto úvěru: Skye Sebevražda


Žádné komentáře:

Okomentovat