Tento host příspěvek je od spekulativního kapitálu David Cowan . David nedávno koupil Leaf Nissan poté, co bude auto-méně na dva roky.
Po 3,5 letech jsem se nakonec spojil znovu společenství vlastníků aut.
V období mezi únorem 2008 a minulý týden jsem byl auto-méně . Půjčil jsem si a pronajatá vozidla, vzal taxi a Zip auta, a občas biked. Také jsem hodně zklamaný jízd (velice děkuji - víte, kdo jste). To začalo, když záruka na mé fantazii německé plynové ožrala vypršela, jsem prodal věc, a nikdy nenašel čas nakupovat za náhradu - Kdo má čas na to ?
Cítil jsem se mnohem více nadšený z vyhlídky z jízdy elektrickým sedan, který by měl být zelenější, případně rychlejší, jednodušší ovládání a levnější pohonné hmoty. A co je nejdůležitější, bych nikdy zabít deset minut zastavili na plyn - Kdo má čas na to? Tak jsem dal mé jméno se na těchto seznamech Tesla Model S, Fisker Karma, Nissan Leaf a Chevy Volt, se rozhodne čekat na jeden být stavěn. O tři roky později, jsem volání z Fisker, Nissan a Chevy, a že je čas se rozhodnout.
Po prozkoumání možnosti a řízení auta, to bylo docela snadné rozhodnutí koupit Leaf pro těchto osm důvodů:
1. V porovnání s ostatními, list dostane dvakrát v rozmezí od nabití baterie: 100 mil nebo 85 kilometrů s startování AC. (Připojení auto a přidá se asi 15 sekund za den do svého denního režimu, nebo 5 minut za měsíc. - Asi polovinu času trávíme u benzinové pumpy)
2. S čistě elektrickým motorem (ne hybridní benzínový motor), Leaf je nimbler, odolnější a právní řídit v Spolujízda pruzích Kalifornii, abych mohl obejít Highway 101 zácpy - WHTFT?
3. Jízda v elektrickém režimu (bez pomoci hybridní benzinové motory) je úžasně klidné a plynulé (bez přenosu). Dokonce i na 80 mil za hodinu zrychlení je bezprostřední a působivé.
4. Leaf voli tak hladce, jako Lexus, a malá kolečka otočit na pětníku.
5. Pouze list má otevřené, pohodlná sedadla s dostatečným prostorem pro hlavu vpředu a vzadu prostor pro nohy (a nutné, pokud máte děti)
6. Pouze Leaf nese 5 cestujících (třeba pokud máte tři děti!)
7. Leaf je největší kufr a zadní sedadla sklopit více nákladového prostoru.
8. Leaf stojí 3 / 4, stejně jako Volt, a 1 / 3, stejně jako Karma. Můžete získat alespoň 7500 amerických dolarů v daňových úlev, kompenzovány 2.000 dolarů úkor domácí s napětím 220 voltů nabíjecí stanice.
Tyto důvody vysvětlují, proč se Nissan Leaf outsells balení. Napadá mě jen tři dobré důvody, proč byste mohli chtít koupit jeden z dalších vozů:
1. Leaf je čistě elektrický motor, není problém pro dvě rodiny, auto - ve vzácném den jednou za měsíc, když jedete více než 100 mil, vždy si můžete užívat plynu ožrala místo (Honda Odysseys jsou úžasné). Ale bez toho nouzový, jeden vůz domácností najít Volt praktičtější (i když dražší a stísněné).
2. Pokud máte rádi jízdu obrovské, silné sportovní vozy, které sedí nízko nad zemí a máte $ 100k spálit (jako tyto lidi ), pak byste měli raději nádherný design Karma. Má vzhled a luxusní auta svalu vrčel motor, sedačky, a krásné dřevo / kůže interiérů. (Leaf je vše, plast.) Z uvedeného vyplývá, že Karma funguje jako sportovní vůz v nižších rychlostech, ale na silnici jsem zjistil, že je vyloženě pomalý ve srovnání s Leaf. Karma se ovládal silnici zrychlení nearl
Žádné komentáře:
Okomentovat